Szerviz

Mielőtt szervizbe vinné a készüléket, kérjük, hogy tanulmányozza át figyelmesen a készülék felhasználói kézikönyvét ill. amennyiben lehetősége van rá, a Koobe márkaoldalt – www.koobe.hu – elképzelhető, hogy így gyors megoldást talál a problémájára. 

Amennyiben nem sikerült megoldást találni, kérjük az alábbi lépéseket végezze el:

E-könyvolvasó esetén

  • Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
  • Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
  • Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.

Mit vigyek a szervizbe? 

Ha szervizbe viszi a készüléket, kérjük minden esetben hozza magával az alábbiakat:

  • A garanciát bizonyító papírokat (A kitöltött lepecsételt garancialevelet, a készülék vásárlását igazoló számlát, blokkot.)
  • Azokat a tartozékokat amivel a készülék használata során problémát észlelt. (adapter, USB kábel, stb.)
  • Minél pontosabb hibaleírást.

Kérjük az átvételnél a lehető legpontosabban adja meg, hogy milyen körülmények között jelentkezett a probléma. A túl általános (nem működik, rossz, stb.) hibaleírások azt eredményezhetik, hogy a tesztelés során nem tudjuk a hibát megfelelően feltárni és így elhárítani sem.

Nem budapesti vásárlók a készülékeket postai úton is eljuttathatják az átvételi pontra.
(Ebben az esetben kiemelten fontos a pontos hibaleírás és hogy a visszaküldés címét ill. a kapcsolati adatokat pontosan adják meg.) 

A szerviz átvevőhely elérhetősége:

IT MARKET Kft. technikai ügyfélszolgálat
Cím: 1135 Budapest, Reitter Ferenc u. 34.
Ügyfélfogadási idő: Hétfőtől – Péntekig, 13:00 – 16:00 óra között
E-mail cím: info@itmarket.hu